maanantai 27. helmikuuta 2012

one lovely blog award

Sain tunnustuksen Kitty :ltä, toukomorsio :lta ja Lily :ltä. Kiitos ihanat <3

Tehtävänä on:
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.

3. Lahjoita tämä sama award 5:lle blogille/bloggaajalle



1. Kukaan ei enään suostu lähtemään kanssani kirjakauppaan. Kuulemma mulla kestää siellä niin kauan.. Pfht. Oma äitiniki on sanonut, että hän voi tulla mukaan johonkin pieneen divariin jos siellä ei kestä kokopäivää, mutta Suomalaiseen kirjakauppaan hän ei tule. ..Kiitti vaan äiti.


2. Rakastan eläimiä<3 Huomioni herpaantuu heti jos näkökenttääni tulee jokin eläin. Autokoulun maikkani meinasi saada sydärin kun kesken ajon (mentiin suhteellisen kapealle tiellä,talvella) huomasin koiran ja hihkuin ja osoitin että "Mäyräkoiralla on villapusero!!ihanaaa". Opettaja joutu vähän ottamaan ratista kiinni, ettei menty penkkaan.. hups.
meiän Dio<3

3. Pelkään hämähäkkejä. Niitä pieniä. Tarantellat tms on ihan ok. Koska ne pystyy näkemään! Se että mä löydän kotoota lujaa juoksevan hämähäkin, saa mut huutamaan. Mutta sitten kun mä en näe, että mihin se on kadonnut niin sitten pitää hakea paperipussi mihin voi hengittää.

4. Minä, kuten niin monet muut, laulan usein yksin ollessani autossa. Mutta... Jos vaikka liikennevaloissa on vieressä auto ja mä laulan, mä lopetan sen äänen tuottamisen mutta suuni jatkaa laulun mukana. Niinkuin se naapuri auton tantta nyt muka pystyis kuulemaan?!!? Sama toistuu jos vastaan tulee auto sellaista nopeutta että se näkee mun naaman... Ääni katoaa, mutta suuni jatkaa.. How f*ckin' weird is that? O_o


5. Rrrrrakastan kahvia. Juon sitä päivittäin vähintään 2 kuppia.

6. Numero 6 on ollut onnennumeroni jo... No niin kauan kuin muistan.

7. Jos saisin päättää, niin haluaisin olla ninja.


Laitan tunnustuksen näille ihanille blogin pitäjille

2 kommenttia:

  1. Random fakta nro 2 sai kyllä hymyilemään :DD

    VastaaPoista
  2. :D haha, en tiedä mikä siinä on mutta mä nään kaikki pienimmätki mönkijät. Ja niistä on aina ilmotettava ääneen :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...