tiistai 13. joulukuuta 2011

jotain valkoista

Silmiini osui nettiseikkailun tiimellyksessä pieni, ihastuttava kukka nimeltään Neilikka. Ja niin mua taas vietiin. Aivan supersuloinen kukkanen, josta yritin ottaa lisää selvää. Ainoat asiat minkä kukasta löysin, oli se että sen kukinta aika on Elokuuhun saakka (yay) ja että neilikkaa käytetään usein surusidontaan.. Niin ja se, että neilikoita on enemmänkin kuin vain tämä valkoinen. Yritä siinä sitten löytää tietoa Valkoisesta neilikasta. Hmph.






                                                          kuvat röyhkeästi guugletettu


Jos joku viherpeukalo osaa kertoa tästä kukasta hieman enemmän, niin olisin kiitollinen :)

p.s. Mielipiteitä uudesta ulkoasusta? :)

7 kommenttia:

  1. Upeeta ja upeeta! Toistanko itseäni? No mutta kun ON upeeta! :D Ja noit supertiukat neilikkakimput on huikeita! Mulle kans! :D

    Vaikken kauheesti pidäkään roikkuvista niin ton neilikkapostauksen innottamana bongasin tämmösen http://www.wishingwellflowers.net/shop/images/WS001-11.jpg ja tää kyllä toimii mulle. :)

    Viherpeukalona oon niin lahjakas, että oon tappanu myös muovikukkia, joten jätän asiantuntijakommentoinnit muiden huoliksi! :P

    p.s.

    Vielä blogista, ihanan seesteinen ja rauhallinen uusi ulkoasu! Tyylikäs!

    VastaaPoista
  2. Neilikat on ihania. Ainakin maljakossa ne kestää hyvänä pitkään.

    VastaaPoista
  3. Aurinkoprinsessa: Upeitahan ne on :) ja hieno kimppu löytyi linkkisi takaa! Itsekkään en ole roikkuvienkimppujen suurin fani, mutta toi on hieno!

    Kiva että tykkäät uudesta ulkoasusta :) Kiitos.

    kata: Kiitos infosta! :)

    Onkohan neilikka sellainen kukka joka kasvaa 'itsekseen' jossain pellolla, vai onko nämä ihanuudet vain kukkakauppiaiden hallussa?

    VastaaPoista
  4. http://www.theflowerexpert.com/content/growingflowers/growingflowers/growing-carnations

    http://www.muhevainen.fi/index.php?article_id=364&source_id=5866

    Siitä vaan ite kasvattelemaan. :D

    VastaaPoista
  5. voi vitsi Aurinkoprinsessa :D sä oot ihan huippu! täytyy jossain vaiheessa käydä hamstraamassa noita siemenii :) Kiitos!!

    VastaaPoista
  6. Google on mun kaveri. :D Aikamoinen idea kyllä, jos onnistuis kasvattamaan ite omat kukat! :) Mutta mulla tosiaan kuolee ne muovitki... Oon niin tuhannen varma siitä, et omissa häissä tuun vielä epähuomiossa tunkemaan sen kukkapuskan johki kastikekulhoon tai kynttilään... :D Oh well.

    VastaaPoista
  7. Oishan se ihan mageeta jos sais ite kasvatettua, mut en usko että mun osaamisella siitä tulee mitään. Ainahan sitä voi _yrittää_ :)

    haha :DD kastikekulhoon xD

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...