perjantai 13. tammikuuta 2012

Talvihäät

Mietin alkuun suht kauan, että pitäisi meidän pitää sittenkin talvihäät. Ne olisi niin kauniit. Valkoinen lumi ja miljoonia kynttilöitä. Mutta sitten todellisuus iski vasten kasvoja. Mä oon liian kylmäverinen pitämään talvihäitä. Kylmäverisellä meinaan sitä, että mä palelen. Aina. Jatkuvasti! Kerrospukeutuminen roks! Paitsi ehkä häissä.. kun haluat kuitenkin pukeutua olkaimettomaan pukuun.  Jos talvisin olisi lämmin (jep..tiiän..), niin sitten talvihäät voisi onnistuakkin.
Toivotankin kaikille talvimorsiamille onnea ja lämpimiä ajatuksia.














                                                                      Kuvat Marry You Me

6 kommenttia:

  1. Sama vika mulla. En yksinkertaisesti tarkenisi mennä talvella naimisiin, vaikka lumessa ja hämäryydessä jotain tosi romanttista onkin. :)

    VastaaPoista
  2. Niinpä. Pääsis leikkimään kunnolla erilaisilla valoilla ja lyhdyillä ja kynttilöillä :)

    VastaaPoista
  3. Niinpä! Tää pääsee! :)

    Oih miten rakastan talvea, olen silloin just parhaillani kun saan vetää monet eri housut päällekkäin, karvalakin päähän, valjastaa koiran ja lähteä potukelkkalenkille.

    Ja häissäkin voi kerrospukeutua! Aattelin ainakin ite vetäistä kuvauksen ajaksi kunnon pitkät kalsarit mekon alle ja lääääämpimät tumput kätösiin.

    VastaaPoista
  4. Oon Tanja sulle hiukan kateellinen, kun pääset nauttimaan kunnolla kynttilöistä :)
    Ite en oo ollenkaan parhaimmillani talvella. Pelkkä lumisten kuvien katseleminen saa vilun väreet kulkemaan selässä.. Hrrr.

    VastaaPoista
  5. Rakastan ajatusta talvihäistä, mutta lopulta päädyin samaan kuin sinä ;)

    Toinen syy oli, että olen myös talvella todella vaalea (valkoinen melkein :P) ihonväriltäni, mutta kesällä näytän päivettymisen ansiosta jopa normaalin väriseltä :P

    VastaaPoista
  6. ^ haha :D Eli jos sä, Kitty, laittaisit nyt talvella valkoiset vaatteet päälle niin sä sulautuisit aika hyvin maastoon.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...