maanantai 10. lokakuuta 2011

tunnustus

^__^

Varpunen Villi Varpunen - blogista antoi mulle mun ekan tunnustuksen. Jej! Kiitos!


Ja nyt mun tulisi kertoa omista lempiasioista hieman. Selevä pyy.

Lempivärini..


on hyvin tylsästi musta ja valkoinen. Olen tosi huono käyttämään värejä pukeutumisessa. Joskus jos oikein päätän räväyttää, saatan pukeutua tumman siniseen :) mutta joo. Musta ja valkoinen on aina ollut lemppari värit. Ne on ja pysyy.



Lempiruokani..


Tää on aika paha.. tykkään niin monesta eri ruuasta, että on vaikea sanoa mikä on mun lemppari. Fetasalaatti kyl maistuu aina... ja ranskalaiset :) Oon tosi surkea kokki ja meillä yleensä ruuat tekeekin avokki.




Paikka, jonne haluaisit mennä..


Niitä on niin monia! Japani, Mauritius, San Francisco, Australia..
Mutta tällä hetkellä eniten tekisi mieli lähteä Kreikkaan, Ateenaan! Ateenassa en oo ikinä käynyt, mutta muuten ollaan käyty Kreikassa. Kreikan mytologia on aina kiehtonut mua ja olisi hienoa päästä näkemään Akropolis- kukkula ja käydä kiertää kaikki Ateenan museot <3




Ja pistetäänpäs sitten tunnustus kiertämään. Annan tunnustuksen -M- :lle ja hänen ihanalle Tahdotko? Tahdon! blogille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...