keskiviikko 7. syyskuuta 2011

These shoes are made for walking

En osaa kävellä korkokengillä. Tai no osaan, mutta olen kuin Bambi jäällä. Ja koska olen lyhyt, tarvitsisin aina välillä hieman lisäpituutta (varsinkin kun mun ja sulhasen pituusero on päälle 20cm). Ainut ratkasu on ollut (jos en halua pelleillä koroilla) että laitan jalkaani kiilakorot. Niillä on helpompi kävellä ja ne tuntuu mukavemmilta. Tosin pidän korkokenkiä hienompina. Mutta minkäs sille voi...
Joka tapauksessa, olen päättänyt että hääkenkäni tulevat olemaan kiilakorot. Niillä pysyn pystyssä, jaksan seistä ja jopa tanssimaan. Ja saan paljon enemmän pituutta, koska pystyn kulkemaan kiiloilla.








mutta sitten taas toisaalta.....
                                                                Manolot ..... <3
                                                   Siinä olisi mulle 'jotain sinistä'.  

Huoh. Katsotaan... ehkä onnistun talven aikana kävelemään korkkareilla kuin Carrie konsanaan.

Kuvat taas törkeästi vaan lainattu googlen kautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...